Shop Mobile More Submit  Join Login
×


More from DeviantArt



Details

Submitted on
December 28, 2012
Image Size
184 KB
Resolution
520×650
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
665
Favourites
22 (who?)
Comments
100
Downloads
2
×
Transformers Prime Game-what the fuck?! XD by TFAfangirl14 Transformers Prime Game-what the fuck?! XD by TFAfangirl14
i played it again XD lol XD

Game:[link]
Add a Comment:
 
:iconkimmylia:
kimmylia Featured By Owner Sep 16, 2013  Student Traditional Artist

haha did this to. The outcome was pretty ironic.

kimmylia.deviantart.com/art/Cl…

Reply
:iconstarnova3241:
starnova3241 Featured By Owner Mar 21, 2013
lols it will take me forever ill do them laters ^.^
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Mar 21, 2013
k lol
Reply
:iconstarnova3241:
starnova3241 Featured By Owner Mar 21, 2013
6-6
Reply
:iconstarnova3241:
starnova3241 Featured By Owner Mar 21, 2013
@-@
Reply
:iconstarnova3241:
starnova3241 Featured By Owner Mar 21, 2013
lols i can make all kinds of faces ^.^
Reply
:iconstarnova3241:
starnova3241 Featured By Owner Mar 21, 2013
tys
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Mar 21, 2013
^^
Reply
:iconstarnova3241:
starnova3241 Featured By Owner Mar 21, 2013
lols im making a char with megs and my char shes being hold captive in his hands o.o xD
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Mar 21, 2013
cool
Reply
:iconstarnova3241:
starnova3241 Featured By Owner Mar 21, 2013
i know right lols any way so whaz ups?
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Mar 21, 2013
nothin
Reply
:iconstarnova3241:
starnova3241 Featured By Owner Mar 21, 2013
lols thanks and yes knockout did capture me 0.0 ehehehehehe
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Mar 21, 2013
wow lol
Reply
:iconstarnova3241:
starnova3241 Featured By Owner Mar 21, 2013
you likie?
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Mar 21, 2013
^^
Reply
:iconstarnova3241:
starnova3241 Featured By Owner Mar 21, 2013
lols
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Mar 21, 2013
:3
Reply
:iconstarnova3241:
starnova3241 Featured By Owner Mar 21, 2013
bestfriends with: bumblebee (( we known eachother since uhh um uhh uh like since first raced him? )) *-* lols ^-^
first kiss with:knockout (( after we kissed he tied my hands up and stabed me with a stasis shot and then capptured me -_- o.o ^-^ ;) xD XP ;P
sparkmates with: NWO one (( sniff))
partners with: knockout ((sighs we can make a great team if only he was a rogue and not a con -_- ))
rivals with: steve (( lols))
cockblocked by: knockout ((OM scraping cybertron gosh))
cause the death of: soundwave (( omg i wouldnt think of that )) (( *-*))
betrayed by: starscream (( GROWLS im going to get you starscream ))
knockedout by: knockout ((hehehe))
killed by: starscream (( nwo lord starscream plz dont ))XD
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Mar 21, 2013
oh wow XD
Reply
:iconstarnova3241:
starnova3241 Featured By Owner Mar 21, 2013
ima say mine now ^-^
Reply
:iconnightnightwalker98:
Nightnightwalker98 Featured By Owner Jan 2, 2013
How do you play the game? I can't figure it out. ;-;
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Jan 2, 2013
click on one of the items (holding the button down) and drag it over and just that with each one
Reply
:iconmatt67potter:
matt67potter Featured By Owner Dec 30, 2012
cock block by starscream ahahaha
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Dec 30, 2012
lol
Reply
:iconmalchuttfjpyaoilover:
MalchutTFJPYaoiLover Featured By Owner Dec 29, 2012  Hobbyist Writer
I LOVE THAT GAME.
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Dec 29, 2012
lol ^^
Reply
:iconmalchuttfjpyaoilover:
MalchutTFJPYaoiLover Featured By Owner Dec 29, 2012  Hobbyist Writer
:meow: IMMA KITTY KAT!
Sorry, I-I just had one of those random moments cuz I'm having some decaf French Vanilla cappicino. :D
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Dec 29, 2012
[link]
it okay
Reply
:iconmalchuttfjpyaoilover:
MalchutTFJPYaoiLover Featured By Owner Dec 29, 2012  Hobbyist Writer
:XD: LOL the audio's from Llamas in hats! I love those videos!!!
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Dec 29, 2012
lol
Reply
:iconlillianaprime:
lillianaprime Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
how do i play this game? it looks like a lot of fun!
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Dec 28, 2012
just click on one of the things and drag it off to the side to stop the things
Reply
:iconlillianaprime:
lillianaprime Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
ok thanks
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Dec 28, 2012
your welcome
Reply
:iconsilverfangirl14:
silverfangirl14 Featured By Owner Dec 28, 2012
I wonder... How do you kiss Soundwave if he doesn't have a mouth nor a face 030
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Dec 28, 2012
he does have a face he's just wearing a mask
[link] <cause body="" face<="" optic="" his="" see="" can="" you="" 2:00="" at=""></cause>
Reply
:iconsilverfangirl14:
silverfangirl14 Featured By Owner Dec 28, 2012
Lol I know XD
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Dec 28, 2012
lol :3 k
Reply
:iconsilverfangirl14:
silverfangirl14 Featured By Owner Jan 3, 2013
yuppo
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Jan 3, 2013
whatcha doing?
Reply
:iconsilverfangirl14:
silverfangirl14 Featured By Owner Jan 3, 2013
Just a roleplaying.
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Jan 3, 2013
awesome
Reply
(1 Reply)
:iconrazorfist93:
Razorfist93 Featured By Owner Dec 28, 2012
Haha hilarious xD


Best friends with: Optimus (<3)
First kiss with: Ratchet (Me like <3)
Sparkmate with: Megatron (Oh my O_o)
Partners: Dreadwing (Aw yeah)
Rival with: Megatron How the heck is this possible?
Cockblocked by: Ratchet (Okey :()
Caused the death of: Ratchet (Noooooooo)
Betrayed by: Hardshell
Killed by: Dreadwing (Best partner ever!!!!...Avenge me Megatron!!!!!
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Dec 28, 2012
XD lol wow
Reply
:iconnightnightwalker98:
Nightnightwalker98 Featured By Owner Dec 28, 2012
Lol first kiss, I'd love Knockout for a partner. <3
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Dec 28, 2012
lol yes :3
Reply
:icondimegod217:
dimegod217 Featured By Owner Dec 28, 2012  Student Artist
knockout as a partner would be awesome 8D
Reply
:icontfafangirl14:
TFAfangirl14 Featured By Owner Dec 28, 2012
yes 8D that was one part i liked :3
Reply
:icondimegod217:
dimegod217 Featured By Owner Dec 28, 2012  Student Artist
83 im goint to try it
Reply
Add a Comment: